sobota, 6 października 2012

Saturday morning :)

 













Kołnierzyk MARNI for H&M jest bardzo udanym zakupem i będzie mi towarzyszył przez całą jesień i zimę do znudzenia :) Uwielbiam go! Spodnie są ciemnozielone chociaż zdjęcia nie odzwierciedlają w pełni tego koloru ;) Buty, które są o dziwo wygodne (a ciężko mi dogodzić w kwestii obuwia na obcasie) mogliście zobaczyć już wcześniej :)  Na koniec klasyczny trencz, którego nie może zabraknąć w naszej szafie!  Zestaw klasyczny i uniwersalny.

Pozdrawiam !


bluzka - H&M | kołnierzyk - MARNI for H&M | spodnie - Zara | torebka - Solar | buty - Bershka

53 komentarze:

  1. bosko wyglądasz! Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie takie czarne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaa zazdroszczę Ci figury i stylu. Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie! jak dawno temu kupowałaś spodnie w zarze? obserwuję:) zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz obłędnie !! :) spodnie <3 tez takie chcę ;)) super
    pozdrawiam,
    buziaki :)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kołnierzyk i buty - miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Moimi faworytami są buty i spodnie.
    Twoje nogi w tym zestawie wyglądają obłędnie:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, ale ślicznie.
    spodnie są piękne, ten kolor i połysk.
    pozdrawiam Cię serdecznie, czekam na nowości :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i klasyczna stylizacja uwielbiam takie za ich uniwersalność :*
    Miło że wpadłas do mnie i dziękuję za miły komentarz :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo taaak! Zestaw w 100% w moim guście, świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  11. kołnierzyk, buty, płaszcz! boskie! :DD

    Obserwuję, mam nadzieję, że Ty też będziesz ;);*

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna stylizacja bardzo mi sie podoba ! :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow:D bardzo seksownie mimo iz duzo zakryte :D bosko! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty masz genialne!!! :D Kołnierzyka zazdroszczę jak nie wiem co...:)
    Spodenki co prawda wyglądają na czarne... ale i tak pięknie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerń,kołnierzyk wygląda fantastycznie.Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezentujesz się i w tle ta cudowna jesień, przełamanie czerni beżem- bosko! Masz zgrabna pupkę ;)))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne butelkowe spodnie <3
    masz genialną figurę

    Pozdr i zapraszam Cię również do mnie:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz wspaniale, boska klasyczna czerń!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG!!!! Wygladasz CUDOWNIE!!!! ŚLICZNIE!!! WSPANIALE!!!! Wszystki mi sie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja zgrabniaro :) Botki boskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. No bo czerń zawsze w modzie. Strasznie zgrabnie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Te spodnie idealnie na Tobie leżą! Powiem tylko... WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje nogi sięgają nieba? ;-)
    klasycznie, prosto i elegancko.

    pozdrawiam-zapraszam-konkursowo

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobra stylizacja - klasycznie i elegancko :) na pewno bym się tak ubrała :) nóg zazdroszczę, ja jestem niskim człowieczkiem ;) podobają mi się fotki, tylko więcej uśmiechu by się przydało, nawet mimo jesiennych ponurych dni ;)

    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz!!
    Mam małe pytanie, co sśdzisz o tej spódniczce??
    Czy nadaje się jeszcze na jesiennne dni a jeśli tak to co do tego załozyć ?;p
    http://szafa.pl/c10324184-nowa-mietowa-spodniczka-seledynowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesienne dni, do tej spódniczki wybrałabym czarne, kryjące rajstopy do tego czarny dopasowany golf lub po prostu t-shirt. Równie dobrze będzie się prezentować z białą koszulą. Tak to widzę:) Pozdrawiam

      Usuń
  26. świetny zestaw ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://thewantedbabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowite nogi!!! i buty i kołnierzyk. piękny zestaw!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny zestaw, taki z klasą;) zakochałam się w tych spodniach, mają taki piękny, głęboki kolor zieleni

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie ! :D

    zapraszamy do nas :

    http://www.being-brainwashed.blogspot.com/

    http://www.being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! wow! wow! pięknie - tyle w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny i elegancki look :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby prosta stylizacja, ale jak dla mnie bomba! Świetny pomysł z tym kołnierzem, muszę to wykorzystać, ponieważ mam taki sam :)
      Obserwuję

      Usuń