wtorek, 26 lutego 2013

Just the way you are

Skórzane wstawki i elementy towarzyszą nam już od kilku sezonów. Prostym i klasycznym rzeczom nadają niepowtarzalny wygląd. Chyba Was nie zaskoczę dzisiejszym niezobowiązującym zestawem, w którym (po raz kolejny:)) czerń odgrywa główną rolę, ale uwielbiam klasykę i przy tym pozostanę!;) Mam jednak nadzieję, że Wam się spodoba :)











Spódnica - Zara | bluzka - Solar | płaszcz - River Island | Szalik - Solar | zegarek - Fossil | bransoletka - Pandora

19 komentarzy:

  1. ten płaszczyk jest cudowny!!! Cały zestaw świetny- elegancki i z klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za wspaniały płaszczyk ! Jestem zachwycona :) całosć na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszczyk :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) fajny zestaw:) tylko szkoda że taki smutny

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały płaszcz i boska spódnica pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz, śliczny płaszczyk! <3

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten płaszcz i genialna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki płaszczyk chodził za mną od jesieni niestety nie udało mi się go kupić :( spódnica świetna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaszcz, zegarek i nogi_ rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszczyk i bardzo podoba mi się Twój zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) Strasznie podoba mi się ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń