środa, 10 lipca 2013

beige, black and... sun






Zwiewna sukienka, tunika czy spódnica to moje ulubione rozwiązanie w upalne dni. Moja dzisiejsza beżowa sukienka z czarnymi  dodatkami stworzyła stonowany i bardzo prosty zestaw. Torba Obag to ostatnio mój faworyt. Sprawdzi się zarówno w mieście jak i podczas wakacyjnych wyjazdów. A najwspanialsze jest to, że to MY same możemy stworzyć idealną dla siebie torbę Obag przy użyciu body i akcesoriów;)) 

Pozdrawiam!:)

sukienka - United Colors of Benetton | torba - Obag | sandałki - Gioseppo 

17 komentarzy:

  1. Fajny letniaczek, kozacka jest ta torba muszę ją komuś polecić :) od zawsze zajarany jestem nowymi technologiami,prezentuje się całkiem inaczej od bagów ze skóry czy płótna. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna torba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest genialna :) Masz rację sprawdzi się do eleganckich stylizacji, marynarskich (będzie wyglądać świetnie) i śmiało możesz ją zabrać na plażę, pomieści z pewnością wszystko co najpotrzebniejsze. Lubię takie oryginalne gadżety :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie! Wszystko pasuje i mi się podoba! a do tego ten prześliczny łańcuszek!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam juz tą torbę u jednej blogerki, naprawdę świetnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!
    Torebka jest genialna, na pewno będzie Ci długo służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka, piękny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba jest absolutnie prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba ;)
    Super wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o kuciaki ale ta torba to czad <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna torba i wspaniała sukienka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś, torebka świetna! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi sie Twoje klasyczne zestawy!!!! prostota piękna sama w sobie!!! ślicznie wygladasz a w torebeczce sie zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń