piątek, 29 czerwca 2012

Pielęgnacja paznokci

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkty, których używam do pielęgnacji paznokci i dłoni.


Regenerum – serum do paznokci w pędzelku. Wzmacnia, nawilża i regeneruje płytkę paznokcia. Dopiero rozpoczęłam kurację, ale mam nadzieję, że pomoże na moje słabe, łamliwe paznokcie.

Inglot cuticle removing gel – żel do usuwania skórek. Używam go od kilku lat. Jest niezawodny.

Killys – korektor lakieru do paznokci. Jak dla mnie to przydatny produkt. Dzięki niemu mogę w prosty sposób wymazać pozostałości lakieru spoza paznokci:) Posiada 4 dodatkowe końcówki.

Avon nail experts liquid freeze – spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci. Ma konsystencję olejku. Jestem z niego bardzo zadowolona przyspiesza wysychanie, a jednocześnie nawilża skórki wokół paznokcia. Paznokcie zwykle maluję późnym wieczorem, a dzięki temu wynalazkowi nie widzę śladów odciśniętej kołdry;)

Inglot diamond top coat – lakier utwardzający. Poprawia trwałość lakieru do paznokci. Według mnie działa jak zwykły lakier bezbarwny, bez wyjątkowych efektów.

Krem do rąk I Coloniali – mój ulubiony krem do rąk. Intensywnie nawilża i wygładza. Do tego pięknie pachnie (kwestia gustu):) Jak dla mnie rewelacja.


Miss selene – mini lakiery do paznokci. Praktyczna mała buteleczka i niska cena. To mój całkiem nowy nabytek, jeśli chodzi o firmę, więc nie miałam jeszcze okazji sprawdzić jak utrzymuje się na paznokciach. 



Lakiery PUPA – kolory są świetne, ale jeśli chodzi o konsystencję to nie jestem zadowolona. Lakier, który kupiłam rok temu nie nadaje się na ten sezon. Czego nie mogę powiedzieć o lakierach Inglot – na zdjęciu poniżej moje ulubione odcienie:)

Pozdrawiam !!




3 komentarze:

  1. muszę swoje paznokcie poddać regeneracji :P
    świetne kolory lakierów w sam raz na lato :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń